Skip to content

Over ons

Teamleden

MAAK KENNIS MET ONS TEAM

Angelique Vergouwe

Financieel administratief medewerkster / directie assistente
Angelique

Tiara Drijver

Administratief medewerkster / planning / klantcontact
Tiara

NAAST ONZE VASTE TEAMLEDEN WERKEN WIJ SAMEN MET DIVERSE BETROUWBARE PARTNERS EN FLEXIBELE WERKNEMERS

over hbs dienstverlening

KWALITEIT WINT DE PRIJS

Ons streven

Als de klant tevreden is, zijn wij dat ook. Daar doen wij ons uiterste best voor. Daarvoor kijken we naar jouw persoonlijke situatie, zodat we zeker weten dat we je optimaal kunnen voorzien van de beste facilitaire dienstverlening.

Omdat wij een relatief klein team zijn, is het contact bij ons altijd persoonlijk en kunnen wij snel schakelen. 

Onze aanpak

Wij nemen binnen 24 uur na een aanvraag contact op. We bekijken welke schoonmaakwerkzaamheden er nodig zijn aan de hand van een intakelijst.

Onze kracht is goed luisteren. Zo kunnen we goed inschatten op welke manier we jou het beste van dienst kunnen zijn met onze facilitaire dienstverlening.

 

WIJ WILLEN DAT ALLES ECHT GOED GEREGELD IS VOOR DE KLANT.

Wij werken voor onze klant zoals we zelf ook geholpen willen worden. De klant moet er zelf geen omkijken meer naar hebben en er van op aan kunnen, dat het gewoon goed geregeld is.

Het laatste wat je wil, is veel betalen voor een schoonmaakbedrijf en dat het dan niet goed gebeurt. Een ontevreden klant is het laatste wat wij willen. Daarom zijn de lijntjes bij ons kort en zullen we regelmatig polsen of ons werk nog volgens verwachting is. 

Onze werknemers hebben altijd een positieve uitstraling en zijn de Nederlandse taal machtig. Goede communicatie is voor ons essentieel. 

0 +
projecten
0 %
betrouwbaar
0 %
tevreden klanten
0 %
werkplezier

Hoe we werken

JIJ PLANT HET MOMENT, WIJ DOEN DE REST

1 Vraag een offerte aan via het contactformulier.

2 Wij nemen contact op en vullen met jou de intakelijst in.

3 We starten de schoonmaakwerkzaamheden op het gewenste moment.